Torsdag

Det är skönt att vakna lite tidigare än vad man planerat och inse att man har några extra minuter lediga innan jobbet börjar. Det är en solig höstdag utanför fönstret, så lite hopp finns det! :)
Idag ska vi ha HLRkurs på jobbet. Med facit i hand skulle man kanske haft det lite tidigare... Men nu kunde man ju inte veta att jag skulle råka ut för 2 "döingar" på mindre än 3 månader! :(  Det har inte hänt de andra på 20 år, så här kommer jag och tar alla på en gång...typ.
Jag hoppas det ger något bra.
Och gud förbjude att det skulle hända, men nästa gång, kanske man inte får total panik när damen i luren från "112" säger "-Nu ska du och jag försöka hjälpa honom så gott det går till ambulansen kommer!"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0