Kräftor kokade i diskmedel?

Japp, det åt jag igår kväll. Vi hade sett fram emot en mysig kräftskiva på tu man hand,
men det smakade rent ut sagt skit!
Som tur var hade vi en god paj som man kunde äta sig mätt på istället.
Lördagsunderhållningen på TV var ju inte mycket att hurra för. Jag är ett litet smygfan av "Let´s dance" men det nya programmet "Stjärnor på is" var inte något att hurra över. Tyvärr. Det enda som fick mitt intresse var Markus, som jag är lite smygförälskad i sen han deltog i Idol.


Bild från tv4.se

Gårdagen på jobbet var helt ok! Stämningen höjs alltid lite när Erika är i huset. "Erika in da House" :)
Fick en liten oväntad present av henne. Egentligen var det JAG som borde gett HENNE en present eftersom hon hjälpte mig igår när jag var lite bekymrad... Jag får ge igen en annan gång helt enkelt!
Tack gumman, det var suuuupergott!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0