Köpenhamn again!

På onsdag åker jag och kollegan A till Köpenhamn igen! Var ungefär 2 veckor sedan vi senast var där... Ska faktiskt bli kul att ut och åka lite igen. Den här gången är det ingen nöjesresa, utan möte som gäller.
Vi åker tåg från Falun till ARN och sedan flyger vi ner till CPH. Skönt att slippa sitta på ett tåg i 8 timmar igen, helst när det inte var så länge sen senast. Får väl se om man hinner med något annat än att "bara" sitta på möte hela dagarna. Kanske en liten snabbsväng på Ströget när vi kommer ner på onsdagen måske??? Inte för ekonomin tillåter men man kan ju alltid titta... (...eller kan jag det??) Henriks kommentar är som vanligt när jag ska någonstans; "Hur många klänningar ska du köpa den här gången då?" Vadå? Jag köper nästan aldrig klänningar!
 First Hotel Vesterbro

Henrik ska faktiskt också ut och åka snart. Han ska på KRYSSNING! (Mmmm, kryssning var det ja...)
Med tanke på dagens STORA text på  Expressens löpsedlar kanske man borde bli orolig;
"BORTKLIPPTA SCENERNA FRÅN OTROHETSBÅTEN".
(Rubriken syftar på den nya dokusåpan "Färjan" som nyss börjat sändas i TV.)
Såklart grabben ska ut och åka kryssning, eller hur?! :)
Jag stålsätter mig. Hård som sten. Cool som en isande vind. Stentuff. (Mitt hjärta blöder...)
Jag litar på HONOM, men jag kanske inte litar på alla snygga, vältränade ambulanstjejer, brandmansbrudar och väktarchicks som även dom kommer inta den här "Blåljuskryssningen"... Och så kanske jag inte litar på hans resesällskap som består av ett gäng singelkillar... (GAAAHHH!)
Nej jag är inte ett dugg orolig... Ska bara bli roligt för honom och jag är så glad för hans skull. (Eller hur?!)
Vem vill umgås med mej när han är borta? Nån? Snälla...



Kommentarer
Postat av: Jenny

Är "A" Anna i repan?

2008-10-05 @ 19:33:53
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Theres

När ska ha bort då?? Ifall jag kanske är hemma... :-)

2008-10-05 @ 22:12:06
Postat av: Aijs

Jag kan inte hålla dig sällskap, men däremot så kan jag hålla ett öga på Henke, hahaha, för den kryssningen ska jag också på!! :-D

2008-10-06 @ 12:38:34
URL: http://aijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0