Julhysteri!!!

Visst blir det värre och värre för varje år?! Jag blir lite lätt rädd när man går ut på stan och inser att det redan börjat skyltats med julsaker! Hallå, det är låååångt kvar!

Själv tänker jag inte fira någon jul i år. Anledningen är enkel. Till och med kl. 22.30 på julafton kommer jag sitta ensam i Repan på jobbet. Så varför ska man då fira jul när man inte får vara med sina nära och kära...? Jag försöker övertala mamma och pappa att de ändå ska åka iväg till stugan i Norge och fira som vanligt. Men såklart tycker dom också att det känns supertråkigt att åka iväg utan sin äldsta dotter.
Jag vet att jag låter bitter. Och det är jag nog också! Vem skulle inte vara det? Jag tror inte det är många som tycker det är OK att jobba julaftonskväll... Och den som säger att den tycker det ljuger!
Men det är bara att bita i det sura äpplet.

God jul!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

stackarn. jag kommer oxå jobba på julafton. men bara till klockan 12. Sen kommer prinsen från gøteborg som tar mig tillbaka:) førsta julen jag firar på riktigt sett på 5 år. Læntar! lider med dig:S

2008-10-27 @ 12:15:33
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna

Stackare jag som tycker det blir jobbigt att jobba till 16 bara, missar kalle o allt men vi kan titta på det tillsammans o njuta;)

2008-10-28 @ 09:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0