Jag älskar att packa!

Jag är världens bästa packare! Jag gillar det dels för att det är härligt att veta att man är på väg någonstans, men dels också för att hur liten väska jag än har, så får jag med mig allt jag vill och lite till! :)
När jag var yngre och följde med Thesans familj ut på äventyr i "gokartvärlden" kallades min väska alltid för "tegelstensväskan", oavsett hur stor eller liten den var. Jag lyckades alltid knöla ner allt och lite till, kompakt som sjutton.
Som nu till exempel, flyger ju till Köpenhamn imorgon. Vi bestämde oss för att inte checka in nåt bagage utan tar bara handbagage, och det är inte massor man får ha med sig, kan jag lova. Fastän väskan är minimal har jag hittills packat ner de klädesplagg jag behöver ha med, men det är ändå plats kvar! Kommer sluta med att jag tar med några extra par skor eller så som jag definitivt inte kommer använda då vi ska sitta på möte hela dagaran... Jaja.

So long darlings! :)


Kommentarer
Postat av: Theres

Åååååhh det var tider det!!! :-) Ser att du har lärt dig något av det också!! :-) Jag är precis likadan med vad det gäller det där med väskor!!!!!!!!! Coolt eller!?!? Ju mindra väska jag har med mig desto mer lyckad känner jag mig som människa... he he. Nåja, kanske inte som människa då men det känns bra att man inte kommer ha så mycket att släpa på när man väl är på resande fot! (Till skillnad mot många andra, t.ex. min kära kombo, som hellre verkar vilja släpa på stora klumpar, tänk typ amerikakoffert eller något!!!, när hon ska resa bort över en helg!!) Man klarar sig ALLTID med mindre än man har med sig iaf!

2008-10-07 @ 19:27:10
Postat av: Carro

Hejsan svejsan!! Jag var ju också med på en eller två resor men har för katten inte lärt mig att packa minimalt :)

På lördag kommer jag baby, då ska jag packa liiiite.

Pusselipuss

2008-10-09 @ 20:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0