Bara 6 månader till det blir sommar...

Hallå!
Det är fredag. Stort grattis till er som har en ledig helg att se fram emot! Jag tänker i alla fall jobba!

Vaknade upp imorse med 2 decimeter snö utanför fönstret... Det kändes väldigt kluvet måste jag säga. Skönt att det blir lite ljusare men jäkligt jobbigt att klä på sig massor och pulsa fram var man än ska gå.

Utsikt från vardagsrummet

Tipi jublade av glädje när vi klev utanför dörren och insåg att hennes absoluta favorit årstid äntligen var kommen. Hon älskar snö!

Tipi gör ett glädjeskutt... ja, hon är i luften på den här bilden!

Henrik och jag har blivit riktiga morgonmänniskor. Klockan 8 klev vi ur sängen. (Helt otroligt för att vara oss..!)
Vi hade planerat en tur ner på stan, så 5 i 10, innan någon affär hade öppnat, var vi på plats.
(Det var vi och alla superstressade pensionärer typ..)
Redan innan jag klev ur bilen kände jag att mina vanliga stövlar hade tagit in en bassäng med vatten och snö.
Jag har lite svårt för det där med att köpa "rejäla vinterskor" eftersom jag oftast tycker att alla är...ocharmiga.
Nu köpte jag i alla fall ett par... Min mamma skulle inte säga att det är rejäla vinterskor, men dom är bättre än mina vanliga stövlar. Vet dock inte om jag gillar dem ännu, men jag får prova lite här hemma och se.

Just nu sitter jag och gruvar mig för att gå ut på långpromenad med Tipi. Det snöar och stormar ute.
Brrrr....

Kram!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

vilken ængel hon ær! lite kanin:)

2008-10-31 @ 15:38:53
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: malin

ohhh langtar hem till snon!!!!!blir avis

2008-11-01 @ 10:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0