2:a oktober

God morgon!
Vaknade med en grym huvudvärk. Jippie! Precis vad man önskar sig. Kan tänka mig att det kanske hänger ihop med att jag var på besök hos massören på Grand Spa & Sport igår eftermiddag. Han sa bl.a. att övre halvan av min rygg kändes som "pansar" och att jag var "rekordhård". Med andra ord inte så konstigt att jag har ont lite då och då... Jag kan överhuvudtaget inte slappna av i axlarna. Är det resultatet av att man är en männska som ständigt är nervös för saker och går och oroar sig för allt..? Kanske. Nu ska jag i alla fall besöka massören lite oftare har jag lovat. Och jag VILL komma igång och träna, men jag KAN INTE! (Hjälp mig nån!)

Konversation igår kväll mellan 2 sambos;

Tjejen: -Vilken tid åker du till jobbet imorgon?
Killen: -Tjae... vid åtta kanske, hur så?
Tjejen: - Jag tänkte om jag kanske skulle gå upp då och gå ut och springa en vända...
Killen: ASGARV!!! Sluuta, du tror ju inte ens dig själv! Haha!
Tjejen: -Mäh! Varför skulle det vara så omöjligt?
Killen: *Tystnad*
Tjejen: -Ja, ok då... *suck*

Där ser ni vilket stöd jag får hemifrån.


Huvudvärken idag kan också bero på att jag har beslutsångest inför ett eventuellt köp av en väska. Jag hittade den igår via en annan tjejs blogg och nu kan jag inte sluta tänka på den. Den är ju sååå snygg och precis som jag vill ha den! Så vad väntar jag på egentligen??? Den kostar några hundralappar mer än vad jag vanligtvis slänger ut på väskor, men den är ändå inte dyr. Vill ni se den? Ok! Men då måste ni kommentera och säga vad ni tycker!

  
Väskan kommer från Chique.se och finns i 3 olika färger.

Dagen kommer mestadels spenderas här hemma där jag kanska ska läsa lite i någon av mina nya böcker. Men jag ska också träffa Micka på stan och göra lite "fönstershopping" och kanske ta en fika. Längtar! :)

Hör garanterat av mig sen!

Kommentarer
Postat av: Madde

Den 3e färgen är röd. Jo du svarade på mitt mail! Så nu är det min tur att svara igen! Puss/Madde

2008-10-02 @ 10:59:56
Postat av: Micka

Jo den var fin. Skulle passa dig!



Vad är henrik för typ som asg när han borde vara till stöd när de gäller din träning? Fy på han! =)

2008-10-02 @ 16:21:06
Postat av: Jenny

Jag tycker den röda jag ;) Grym modell iaf, så egentligen kvittar färgen!



Önskar jag befann mig i närheten så hade jag nog fått igång dig med träning :P hade varit himla kul!!!



Puss på dig gumman

2008-10-02 @ 19:47:27
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0