Vad gör man på sin lediga dag?

Ledig måndag.
Det känns verkligen som en äkta måndag.
Grått, tråkigt och jag är supertrött...

Älskling och jag började dagen med en snabbvända på Kupolen.
Jag inhandlade de 2 första julklapparna! :) Lite "skojpresenter" men skitroliga tycker jag!

Vi hittade även ett potentiellt matbord och stolar som skulle sitta som klistrat i vårt kök.
Men jag vet inte... Jag kan ju inte bestämma mig. Tänk om jag ångrar mig sen?
Vad tycker ni? Ska vi slå till?
Köksbordet vi har nu är ju så litet så man knappt får plats 4 pers...

Jag har inte ens lust att gå ut på promenad med Tipi. Men självklart måste jag det!
Ikväll står spinning på schemat. Ni kan ju gissa hur laddad jag känner mig...

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0