Totalt onödigt inlägg om onödigt vetande...

Jag brukar alltid ha TV4 på på tv:n på morgonen när jag går här hemma och pysslar med inget speciellt.
Först "Nyhetsmorgon" och sedan "Efter 10" (som är riktigt intressant ibland!).
När "Efter 10" är slut händer det som får mig att få rysningar i hela kroppen;
Signaturmelodin till "Hem till Gården" drar igång!
Jag tål den inte. Fy så hemsk den är. Hela serien är ju ett enda stort skämt!
Byt kanal, snabbt!

Se där! Helt onödigt vetande, men nu vet ni det! ;)

Kommentarer
Postat av: Theres

Tack och lov att du säger det!!!! Har vissa andra i min närhet (läs Ylva!) som tycker den är bara hur bra som helst!!! Usch och fy...

2008-11-19 @ 22:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0