Söndag 2/11

Hej alla!
Så var det söndag igen. Nu har man snart jobbat färdigt sin helg igen, härligt! Det har gått snabbt och smärtfritt! :) Gästerna har varit supertrevliga (de flesta) och man får ofta sån bra "kontakt" med dem när man jobbar fredagkväll och sen lördag dag. Det tycker jag är trevligt! :)
Återstår bara ett jobbpass ikväll. Senast jag kollade hade jag TVÅ incheck... Puh! Kan bli en tuff kväll... ;)

Igår överraskade Henrik med att laga middag. Det blev nån spännande "gryta" med lax och diverse grönsaker som man skulle äta med lantchips. Gott och vääääldigt mättande! Jag kontrade med att fixa en underbart god drink och marängsviss som efterrätt! :)
Efter maten låg vi som två döda sillar i soffan. Fick ett tips från Carros blogg om en skräckis som vi kollade på. "The strangers". Jag satt stel som en pinne hela filmen och kramade Henriks hand... Varför utsätter man sig för sånt egentligen? Det kan inte vara bra för hälsan...
Men marängsviss, lantchips och alkohol, det är bra för hälsan det! ;)



Kommentarer
Postat av: mia

hahaha, jag å fredrik kollade på den igår, jag höll på att kissa på mig av rädsla å sen drömde jag mardrömmar. dumma film!

2008-11-03 @ 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0