Personlighetstest

God morgon!

Fick tips från söta Jennys blogg att göra ett personlighetstest på http://se.41q.com/
Och det gjorde jag ju såklart! :)

Här är resultatet;


"Din personlighetstyp:

Tystlåtna, vänliga och samvetsgranna. Pålitliga. Sätter oftast andras behov framför sina egna. Stabila och praktiskt lagda. Värdesätter trygghet och traditioner. Välutvecklat sinne för form och funktion. Uppmärksamma på detaljer i det sociala samspelet. Extremt lyhörda för andras känslor. Vill vara till nytta för andra.


Karriärer som skulle kunna passa dig:

Inredningsdesigners, designers, sjuksköterskor, administratörer, operativa chefer, sekreterare, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, juristassistenter, präster, kontorsansvariga, affärsinnehavare, ekonomibiträden, hemmafruar/hemmamän, trädgårdsmästare, kuratorer, familjerådgivare,
hälsovårdspersonal, bibliotekarier, medicintekniker."

Jag blir nästan lite ledsen när jag ser resultatet. Men visst stämmer det... Det är mig dom beskriver till 100%!

Jag är världens mest vänliga person, ända till någon kliver över min gräns för vad jag tycker är ok. Då har jag inte lust att vara vänlig mot den personen något mer... Då har liksom personen "förbrukat" min vänlighet!

Man kanske borde satsa på en karriär som hemmafru?! :) *hihi*

Vad tycker ni? Verkar det stämma??

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det stämmer verkligen in på dig vännen! Världens snällaste in i det längsta...och riktigt farlig när nån träder in på "obehörig mark"...vilket jag tycker är en mycket god egenskap! :D Du är bäst sötnos! Puss!

2008-11-21 @ 12:19:40
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Carro

Jag tänkte faktiskt på hemmafru som passande för dej innan jag läste att du själv föreslagit det :)

2008-11-21 @ 17:21:50
Postat av: Miiiia

stämde bra på dig, jag gjorde det åxå å det som stod stämde rätt bra på mig åxå..jag kunde åxå bli hemmafru (eller direktör) tyckte dom. haha :)

2008-11-22 @ 13:59:58
Postat av: Micka

HAHA Gumman! Jag gjorde oxå testet..

Du och jag fick nästan exakt samma.. De enda jag hade som inte du hade va att jag tydligen värdesätter trygghet och trditioner..

Men de är ju bara vad testet visar. Annars hade vi allt lika. =)

Kramen

2008-11-22 @ 16:34:29
Postat av: sara

gissa vad..jag fick receptionist eller hemmafru..hehe..hemma fru är jag ju redan s då återstår det att bli repanbitch...ha de så bra på resan

2008-11-23 @ 20:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0