No träning today...:(

Jag har just övertalat mig själv att stanna hemma från träningen ikväll.
Orsaken är att min kropp och själ inte klarar av när jag har en tid att passa.
Jag behöver vara fri...
Med tanke på hur min mage mår kanske jag borde börja lyssna på kroppen nu. Det är dags!
Så jag lyssnar...och stannar hemma från mitt absoluta-favorit-träningspass! :(
Hur konstigt det än känns att stå över träningen utan egentlig orsak hoppas jag ändå att jag får tillbaks det iform av annat än fettförbränning. Kilon tappar jag ju ändå...




Kommentarer
Postat av: Jenny

Varför går du ner i vikt gumman? Det behöver du verkligen INTE göra!!! Sköt om dig! KRAAAM!

2008-11-21 @ 08:05:15
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0