Morgon

God morgon!
Det är torsdag och jag vaknade tidigt när Älskling gick hemifrån imorse. Man kan ju inte låta bli att vakna av hans underbara sätt att "säga hej då" innan han går ut genom dörren och försvinner till jobbet.
Mmmm... :) Miss you already!

Har sovit dåligt som vanligt. Kan inte rikitigt slappna av och sova ordentligt. Det sitter för mycket i huvudet.
På jobbet igår kväll hade jag sällskap av både Micka och Lisa som hjälpte till med konferensen. (Tack och lov!) Måste väl säga att det var en bra kväll! Just som jag skulle skicka hem Micka lite tidigare började saker och ting hända... Lås som inte gick att öppna och så en klassiker...TAA-DAAAA; brandlarmet! :)
Det slutade med att Micka fick stanna hela kvällen och jag försökte kyla ner min onda mage med en Piggelin.
Jag måste försöka tagga ner, det kan inte fortsätta så här längre!

Dagen ska avnjutas i ett stilla tempo ända till ikväll så jag ska regera på Stepbrädan! ;)

Micka, get ready!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0