Me and my bed

Jag älskar vår nya säng!
Den är precis så jätteskön som man vill att ens säng ska vara.
Kanske är det därför som jag, de senaste dagarna, fått tvinga mig upp ur sängen. Det var längesen jag kunde sova så länge... Jag som trodde att jag hade blivit en morgonmänniska. Men ack så fel jag hade!
Jag har också kommit på att jag på morgonkvisten drömmer väldigt mycket. Klara, tydliga, konstiga drömmar.
Jag vill alltid veta vad som ska hända i dom, kanske därför jag inte vill vakna.

Idag är en ny dag och idag väntar jobbet. *suck* Som tur är har jag min "partner in crime" med mig idag; Micka! :)
Alltid MYCKET roligare att gå till jobbet när man har henne som sällskap hela kvällen. Puss till dig!

Kommentarer
Postat av: Micka

ÅH min lilla sockerblomma! Du e för goo du.. Puss på dig med! =)

2008-11-19 @ 20:04:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0