I need a miracle!

Än har jag inte riktigt kunnat slappna av. Jobbet sitter fortfarande kvar i bakhuvudet. Usch. Bort!

Ett glas vin (läs; en flaska...) och lite bra musik ska nog kunna hjälpa mig att drömma mig bort till något ställe där jag känner mig helt avslappnad och kan släppa allt.                

"...I know she loves you, I understand. I´d probably be just as crazy about you if you were my old man... Don´t cha?!"

På bardisken. Shejkandes med Lina. Nedanför baren ett hav med människor som gungar med... Shit, tanken får det att pirra i kroppen. Den där sommaren var förmodligen den bästa i mitt liv och jag ångrar inget jag gjorde, eller inte gjorde, där. Jag tänker nog tillbaks på det minst en gång om dagen. Det måste ju betyda att det var något bra. :)

Det var ju inte för intet man vann titeln "Dancing Queen on the Bar" ;)

Don´t cha?!?!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0