Hundhotell

Är precis hemkommen från ett besök ute på Helens Hundpensionat i Sågmyra.
Äntligen kan jag pusta ut och känna att; "ok, det kommer gå hur bra som helst att lämna vår älskade Tipi i några dagar!"
Pensionatet ligger mitt ute i ingenstans på en mysig gård med gamla lador och uthus och så en söt liten "hundstuga" med plats för 5 hundar. Helen var supertrevlig och verkade kunnig med hundar. Jag var nervös för att Tipi skulle vara stirrig och uppspelt när vi släppte ut henne ur bilen, men hon tog det lugnt och nosade omkring på alla spännande spår i snön. Det kommer bli 4 nätter som Tipi får bo på "hotell". Jag hoppas hon kommer trivas! Jag är inte orolig för att hon inte kommer bli skött på ett bra sätt, men det känns ju ändå lite "ont i magen" att lämna sin hund.
De övriga dagarna kommer hon bo hos mamma och pappa.
Nu kan jag längta ännu lite mer att åka bort!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken tur:) kommer gå galant annars åker jag o hämtar henne;)

2008-11-25 @ 18:22:27
URL: http://anskipanski.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0