Gårdagens...

Igår hoppade jag över spinningen pga att jag kände mig så fruktansvärt trött och seg.
Istället blev det en liten löprunda med Henrik och Tipi. Jag får dock jämt håll så fort jag tar det första löpsteget så det är tråkigt. Kan liksom inte springa ordentligt då...
Vad gör man åt saken?
Det spelar ingen roll om jag ätit en, två, tre eller fyra timmar innan. Alltid samma sak! :(

Skulle behöva lite nya kläder som man kan träna i utomhus...
    
Vad sägs om det här? :) 
Äkta löparkläder eller? Fick fram detta när jag googlade på joggingkläder...
 
...och även detta. Till Tipi! :)


Kommentarer
Postat av: Johan

Snygg bru...jag menar, snygga kläder!

2008-11-17 @ 20:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0