Dags att packa resväskan igen!

Nu i veckan tänkte jag börja "smygpacka" resväskan.
(Det är ganska exakt 6 månader jag senast var utomlands)
Sommarkläderna ska letas fram igen och så behöver jag inhandla ett par nya pumps (igen!) eftersom Tipi har lagt beslag på mina gamla (som hunnit bli några månader!).
Tipi är ursöt i pumps, så jag unnar henne det verkligen! ;)
Kommer säkert hinna köpa lite nya kläder också medan jag är ute och letar skor... :)
(Min sambo såg inte den där meningen!)

Bara 7 dagar kvar att JOBBA innan vi åker. I can´t wait to get out of here! :)

Veckan är fullproppad med saker som ska göras. Förutom att jobba ska vi besöka hundpensionatet där Tipi ska checka in några dagar medan vi solar och badar på Grancan. Vi måste ju kolla så det är ett ställe hon kan trivas på!
Hittills har vi bara hört goda saker om kvinnan som har pensionatet, så jag håller tummarna för att det ÄR ett bra ställe!
Jag ska besöka frisörtekniska och få lite fräscha slingor i huvet av min allra bästaste syster. Ska bli jätteskönt!
Efter det väntar nåt mer skönt; massage på Grand Spa & Sport. Längtar!
Helst ska jag hinna med att få in några träningspass också.
Det ska inhandlas presenter, för det kommer ju några födelsedagsbarn här framöver! :)
En av dom har ju stort kalas på lördag, så det gäller att hitta outfit för det.
På söndag är det planerat att vi ska vara bakis och gå en vända på julskyltningen. :) Myyysigt!

Veckan kommer gå snabbt med allt som är inplanerat.

Kram






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0