Arg, irriterad och förbannad

Hela veckan har jag sett fram emot de här 3 lediga dagarna. Men fy fan vad tråkigt jag har!
De 2 första dagarna = skit.
Det är grått och trist och det finns inget skojigt att göra.
Henrik jobbade igår och idag har han åkt iväg och varit borta hela dagen. Så här sitter man ensam och glor.
Och det nästan värsta av allt är att vi fått en ny medlem i familjen... En ful jävla volvo som jag hatar. Värsta bilmärket ever! Alla ser likadana ut. Volvojävel...
Fan vad arg jag är!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Har ni tre bilar nu?! Eller har en mitsu blitt bortbytt?

2008-11-10 @ 08:25:08
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Theres

Jag kände precis samma ska igår... om det är till någon tröst! :-) Mest Crappy day ever!!!!! Varför bor jag så långt bort? Kunde haft det crappy tillsammans annars... :(

2008-11-10 @ 10:15:05
Postat av: Carro

Ja men precis Tessan,vi hade ju kunna haft en crappy helg tillsammans alla tre :)

2008-11-10 @ 17:50:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0