3rätters

Ikväll kommer Älskling komma hem med varsin stooooor Sushi till oss. (Orkar verkligen inte ställa mig och göra egen idag!) Jag tänkte lägga till några rätter så det blir en tre rätters middag.
(Nej jag slår inte dig Sara med TIO rätters!)
Till förrätt blir det en het soppa på kokosmjölk, röd curry, räkor och bladspenat. *mums, hoppas jag, har aldrig lagat*
Som huvudrätt SUSHI! *jättemums*
Jag tänkte servera en nyhet även som dessert; Vit chokladkräm med passion. Å, det låter ju så gott!


Jag tar lite bilder och lägger upp sen så ni får se!
Nu måste jag vakta mina äppelmuffins som står i ugnen och myser :)


Kommentarer
Postat av: Aijs

Jäklar va du är duktig!! :-D

2008-11-20 @ 19:15:04
URL: http://aijs.blogg.se/
Postat av: sara

det lät oxå gott..du fixar mat jue..men jag lovar du ska få massa mat när ni kommer ner hit..KRAM

2008-11-20 @ 21:15:31
Postat av: Jaana

Åh vad gott det låter! Men tio rätter :O Orkar man verkligen äta det, haha? måste ju vara minimala portioner isf? :P

2008-11-20 @ 21:21:13
URL: http://jaanas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0