Vaken!!

Jag är vaken! :) Sitter och äter champinjonsoppa till frukost. Rätt äckligt, men jag har märkt att kroppen gärna vill ha "lätt" mat när man jobbar natt.
Trots att Tipi varit ensam hemma medan jag sov fick jag sova ända till klockan 13!
(Med kanske 20 avbrott för intensiva hundpussar i ansiktet...)
Natten gick relativt snabbt, tro´t eller ej. Det var nog dels den lilla damens förtjänst, men den största anledningen var att systemet krånglade. Det är väl ingen idé att jag förklarar, för ni förstår ändå inte. Jo, Mia, du fattar! :) Jag försökte köra Findex i 4 timmar utan resultat, det bara stod att andra användare var inloggade i Fidelio, med det fanns ingen inloggad!!! När klockan hade passerat 5 började jag få lite panik för att varken kunna göra Findex eller Nattkörningen. Jag hade provat ALLA sätt! Tro mej...
Så min enda lösning blev att ringa ITsupporten. Jag vet att det kostar en del pengar, men vad skulle jag göra..???
Sagt och gjort så fick jag prata med nån kille på andra sidan luren som lät minst lika trött som jag. Han kunde inte förstå varför det inte fungerade. Han sa att det var tekniskt omöjligt att det kunde vara någon annan inloggad. Men han hjälpte mig så jag kunde köra FIndex.
Innan jag sen kunde göra Nattkörningen fick jag starta om datorerna i datarummet TVÅ gånger till. (Datorerna är ju inte de snabbaste i världen heller att starta om...)
Jaja. Natten är avklarad och nu är jag ledig hela dagen idag OCH imorgon! :)
Jiiiej!
image141

Kommentarer
Postat av: Malin

haha lät inte som en höjdar natt!Skönt att vara ledig! Själv ska jag sitta i en bil i 6h i natt till ösd!Puss

2008-05-07 @ 14:56:09
Postat av: Erika

Shit, men kunde du inte tvångs kasta ut dom ur systemet? Det gjorde jag nån gång tror jag minsann. Skönt att natten tog slut iallafall =)

2008-05-07 @ 21:47:49
URL: http://errans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0