Lovely Sunday

Solen gick precis i moln så då passar jag på att springa in och blogga lite. Annars har jag mest suttit på balkongen hela helgen och njutit av SOMMAREN!!! :) För det har ju faktiskt varit sommar!

I går fick jag besök av Lina, som jag inte träffat på jääättelänge eftersom hon nästintill flyttat till Brasilien, men nu är hon hemma och vi tog en picknick nere på Roxnäs i solskenet och uppdaterade oss på vad som hänt. Blev även en del nostalgisnack från Turkiet. Och mer lär det bli när vi befinner oss i Marmaris om 2 veckor :)

Tipi har börjat löpa. Det är ju också en liten procedur... :) Lillgumsan..

Blev en del vin igår som ni kanske redan förstått av tidigare inlägg. Öppnade en flaska till grillningen och sen gick det av bara farten! :)

Idag har jag bara tänkt fortsätta sitta på balkongen och läsa ut min bok, Livstid, Liza Marklund, och kanske köra några tvättar.
Men först ska jag laga lunch i form av sallad med lufttorkad skinka och mozarella. Mums!

Jag längtar så till fredag när vi åker till Göteborg och bor på hotell och bara glassar en hel helg. Skönt att sätta sig på tåget och bara vara... LÄNGTAR! :) Längtar efter att bara få vara med dig älskling och ha roligt! Liseberg, here we come! :) Jiiiej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0