Ångest...

Jag har ångest. Big time...
Ni vet en sån där känsla som bara "kryper" inom en och gör att man vill kräla ur skinnet. Gaaaahh!
Största orsaken är nog ekonomin. Jag förstår inte var mina pengar tar vägen! Jag tycker inte att jag köper nåt men ändå försvinner de. :( Ännu mer ångest får jag när jag tänker på att jag snart ska ut och resa och där kommer det behövas pengar. Först Gbg och sen Mam... Och ÄNNU mer ångest får jag när jag tänker på att vi antagligen kommer få betala dubbla hyror hela sommaren.  Hela min lön kommer gå till hyra!!! Känns sådär...
Jag vet vad ni tänker; att jag satt mig själv i den sitsen. Och det VET jag redan...
Vet att jag känt såhär förut, känner igen känslan. Och jag vet också att man alltid överlever.
Men det är jobbigt...

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

gumman.. jag känner igen den känslan. så kännerjag med nu. ångest ångest ångest.. vi ska ju flytta till Oslo. jag har inte pengar. en tusen lapp ller så . fortfarande räkningar att betala. och vi flyttar nu på tisdag. vettitusan hur jag ska ha råd att leva dr uppe innan jag får lön. tur att stöten semesterersättning kommer i juni iallfall. men de e ju över en månad dit. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHH! kramar om dig jätte mycket!!

2008-05-09 @ 09:59:36
URL: http://annnalenna.blogg.se
Postat av: Aijs

Det är ingen kul känsla alls!!! Värre än feber! Kram

2008-05-09 @ 19:37:48
URL: http://aijs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0