Å i natt i natt... :)

Hej!
Japp, jag sitter här igen, det blev en natt till. Liite seg är man jue... Eftersom jag trodde det bara skulle bli gårdagens natt klev jag upp lite extra tidigt idag för att kunna få tillbaks dygnsrytmen. Så jag har gått hela dagen och känt mig bakis. Nu känns det ungefär som jag har en pingisboll instoppad i varje ögonhåla. Sitter och pimplar Red Bull för att kanske få nån liten energikick. Om inte annat får jag ju vingar... Kan alltid vara bra till något? :)

Jag har nyss haft en liten snurrig dam på besök som ville bo här på hotellet, men hon hade inga pengar. Naturligtvis kunde jag inte ta in henne... Polisen blev också inblandad så jag hoppas att de löste det hela på något sätt så hon slipper sova på en parkbänk i natt.  Även om jag är en snäll (FÖÖÖR snäll) människa så kan man inte alltid vara så snäll som man önskar man kunde. Ni fattar? Jag vill ju inte att hon ska sova ute och frysa hela natten, men hur hade det sett ut om jag checkat in henne utan att ta betalt?? Vem hade fått skit för det? Moi! :)

Nattkörningen väntar... Återkommer! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0