Stackars mig!

Igår åkte jag hem tidigare från jobbet och lämnade stackars S att vakta Repan... det var ju egentligen hon som skulle få åka hem.  Anledningen var att jag plötsligt fick någon slags magsjukeattack. Jag har varit lite hängig nu två dagar, förkylning och ont i halsen. Men så fick jag sjukt ont i magen och mådde illa. Kräktes. Mums... Magsjuka är något av det värsta jag vet. Det verkade inte som det blev något mer av det, men jag är fortfarande nedslagen av förkylningen och har feber.

Var jäkligt bitter imorse vid frukostbordet. Henrik och jag som för en gångs skull hade kunnat gå ut en helg tillsammans eftersom vi har hundvakt, men så kommer det alltså inte bli. Det enda "ut" jag kommer få den här helgen är snabbturen jag tog ner på stan för att besöka Apoteket. Helt slut efter det...men it was all worth it kan jag säga!!! ;)

Ska snart lägga mig i soffan och kika på film och dricka honungste. Men jag hör nog av mig idag igen eftersom jag har så fruktansvärt tråkigt och är jäkligt bitter... :(

Hejrå!!!

Kommentarer
Postat av: ameli&emelie

Ursh vad jobbigt med magsjuka, krya på dig!

2008-03-29 @ 12:12:57
URL: http://lifeasblondes.blogg.se
Postat av: Jenny

Men gumman då... :( önskar Dr.Jenny kunde komma å kurera dig så du kunde gå ut å ha kul ikväll!! Krya på dig nu så får vi försöka hitta ett tillfälle å festa till det på snart... :P

2008-03-29 @ 18:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0