Norge

  • Ikväll, om en liten stund, åker vi till Norge.
    Imorgon är det Gammelfarmors begravning. Ser inte fram emot det så jättemycket för jag vet att det kommer bli jobbigt...
     
    Men jag hoppas det blir tid för lite annat än begravning i helgen också.
    Kanske ett besök i Stöten hos gamla kollegor?? :)

    Idag har jag jobbat. Det var ganska mycket att göra. Konferenser och utcheck och bokningar av paket av olika slag. Men det var ändå en bra dag på jobbet! :)

    Vi hörs kanske på söndagkväll, annars ska jag försöka uppdatera er på måndag igen!
    Ha en trevlig helg mina små sötnosar!! :)

    (Jenny, snart måste vi partaja igen!!!)

    K-R-A-M 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Såklart gumman, ingen tvekan om den saken!!!! :D

2008-03-06 @ 18:24:57
Postat av: A-L

j aja j aja ja ja!! hälsa på mig!!!

2008-03-06 @ 22:01:10
URL: http://annnalenna.blogg.se
Postat av: Mia

jag då? får inte jag va med?

2008-03-08 @ 18:18:25
Postat av: Malin

Hej gumman! Hoppas det gick bra i helgen! Du vi MÅSTE kolla upp den helgen där som vi prata om... pöss

2008-03-10 @ 07:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0