Merhaba Marmaris!!!

Då är det bokat och klart; det blir en tripp till Marmaris i maj!!!
Jag har söta Lina att tacka för det. Tack Liiiina! :)
Efter ett sms igår kväll hade jag 5 minuter på mig ungefär att bestämma om jag ville med eller inte...
(Snabba puckar nu under slutspelet!) Nu är det bara att hoppas att det klaffar med jobbet och med lite hundvaktshjälp till Henrik.
Det ska bli så grymt kul att åka tillbaks med Lina och uppleva lite gamla minnen på vår gamla "arbetsplats". Jag har väntat på det här ett par år nu... :) Jag är jätteglad!
Känns också jätteskönt att inte ha någon här hemma som håller en tillbaks och ger en dåligt samvete när man vill göra något på egen hand. Det har jag varit med om nog i mitt liv, tyvärr... Tack Henrik, du är bäst! :)
image106

Kommentarer
Postat av: mallan

inte ett dugg avis nuu jag inte!=)

2008-03-19 @ 14:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0