Ledig onsdag med fotboll

Började dagen ganska tidigt trots ledighet pga att jag skulle åka till Rättvik och överlämna lilla Tipi till syster över helgen. Hundfri en hel helg! :) Skulle kunna kännas underbart skönt att få vara lite "ledig", men konstigt nog saknar jag den lilla tuffsen som springer runt benen och ser så förbaskat "full-i-fan-söt" ut!  Saknar dej Tipi!
Passade på att åka till Kupolen och inhandla några nya plagg. Budgeten är dock inte allt för stor den här månaden eftersom det ska betalas resa bl.a... Men ett par nya grejer blev det! :)

Efter kupolen åkte jag hem och insåg att en förkylning håller på att smyga sig på. Jag vill inte! Jag hatar att blir sjuk!
Jag tänker inte tillåta det. Här ska kureras!

Sen vankades fotboll på tv. Sverige-Brasilien. Nu när det inte är någon viktig match så är jag ungefär lika intresserad som min farmor är intresserad av punkrock... :( Meen! (Som Tony Irwing hade sagt) Plötsligt kliver en man in på planen. Han heter Fredrik. I say no more. Jag är klistrad. Oj ooooj oooooojjj, fotboll är ju såååå intressant! I love fotboll! Synd bara att spelarna syns så dåligt i tvrutan... Attans!

Här syns han i Calvin Kleins reklamkamanj för underkläder tillsammans med Natalia Vodianova.
Foto: Calvin Klein

 

Fullständigt namn: Karl Fredrik Ljungberg
Smeknamn: Freddie
Position: Offensiv mittfältare, ytter
Födelseplats: Vittsjö, Sverige
Födelsedatum: 16 april 1977
Längd: 176 cm
Vikt:
75 kg

Godnatt busar! :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, där skulle du allt bra gärna vilja ligga va??

2008-03-27 @ 17:40:39
Postat av: Madde

No doubt about it

2008-03-28 @ 10:11:20
Postat av: Elin

Söta bilder, nu blev man sugen på mys :p

2008-04-02 @ 00:05:40
URL: http://dareling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0