Låt det inte gå ett år igen!

Söndagkväll.
Jag är sjukt nöjd med helgen! Hade besök av mina tjejer från guideskolan! :)
Vi är ett litet gäng på 4 tjejer som fortfarande håller ihop och försöker träffas när det går. Brukar bli ungefär ett år emellan gångerna, men nu är det slut med det va??!!
Malin, Linn och Ellen kom i fredags. Det är så galet "enkelt" att ha dem på besök. I förväg skulle man ju kunna tro att det skulle bli kaos med 4 tjejer (som inte setts på länge), en sambo och en hund i samma lilla lägenhet i 3 dagar. Men så är INTE fallet med de här brudarna! Tvärtom! Vi har aldrig haft så lite disk i den här lägenheten som nu i helgen när vi var 5 pers. Innan man hinner blinka är det avdukat, diskat och fixat. Man behöver inte känna att man får lov att dra i alla trådar för att det ska fungera. Självklart vill man vara lite "värdinna", men om man ständigt ska plocka och hålla koll blir det bara ansträngande och inte alls roligt. I love you girls! (Låter som jag är världens lataste, men jag tror ni förstår vad jag menar?)
Det blev en helg fylld av tjejsnack, vin, shopping, fika, schalger, singstar och galna klipp på Youtube! Pandan tog priset... *haha* Förövrigt gillade vi att Charlotte Pirelli vann! You go girl! :)

Trots skitväder har det varit sååå mysigt! :) Längtar till nästa dejt med er!

Ett spår lämnade tjejerna dock efter sig...       *haha*

Kommentarer
Postat av: Malin

Ohhh nej verkligen inte ett år till jag blir crazy då!!!!puss

2008-03-05 @ 07:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0