Abstinens...

  • Nu är jag hemma själv och har tråkigt. Då händer det ofta att man börjar tänka tillbaks på sånt som hänt förut... Sånt man kanske inte egentligen längtar tillbaks till, men som nu i efterhand var helt jäkla underbart! Shit vad vi hade det bra i Turkiet! Jag är så glaaad att jag fått uppleva allt det där!!! Vill gärna dela med mig av det till er. Tyvärr har jag bara foton från album, så kvalitén är inte den bästa...
  • Man hade ju fått lite färg också!           

  •  Lina och jag efter en lååååång och fnissig bussresa! :)    Jobbklädd...
     
  •       
       Fina Marmaris!!!
          
    Man blir ju nästan lite nostalgiskt!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

åååååååååååhhhh! va jag får abstinens!!
saknar de så sjukt mycket.
synd att vi niten sågs när du va här. men de får bli en annan gång:S

2008-03-13 @ 13:42:49
URL: http://annnalenna.blogg.se
Postat av: Jenny

Kan inte säga annat än: Jag hade velat va meeeeee!!! :D

2008-03-13 @ 20:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0