Ny Lya

Så fort jag satt foten innanför Falu Kommuns gränser efter resan flyttade vi. Jag kan härmed meddela att jag inte kommer flytta igen inom de närmasta fem-tio åren! Satan vad jag hatar att flytta! Man har ju så mycket skit man inte använder. Och för att inte tala om kläder!!! Är det nån som vet var man kan lämna kläder som man vill skänka bort? Jag vill inte att de ska gå till försäljning, jag vill att de ska gå till "bättre behövande"...?!

Ny lyan är lika stor som den gamla men den stooooora skillanden är att vi nu slipper gå i 5 trappor för att komma ut eller in. Ett steg så är vi ute på vår egen lilla gräsplätt. (ok, det är ingen gräsplätt längre... Tipi tyckte det var en bra idé att gräva ett stort hål och gömma alla sina leksaker i, så nu är det mer en potatisåker!)

Jag älskar det nya stället! Området är kanon och jag tror det kommer bli kanonfint här inne bara vi får sätta igång med diverse små projekt... Typ måla panel! :)

Sitter just nu och lyssnar på ljudet av diskmaskinen... Tänk att sånt kan göra en så lycklig! ;)


Här är kaoset! Nu är det liiiite bättre  :)

Får väl kanske ordna nån liten inflyttningsgrillning. Vet bara inte om jag orkar ordna nånting. Det är ändå ingen som kan komma i slutändan... :(

Kommentarer
Postat av: Carro

Men jag brukar väl inte banga?

Grattis till diskmaskinen, det är fan i mej det bästa som finns.

Puss på dej

2008-06-13 @ 23:28:50
Postat av: Sofia (kusin vitamin som bangade sista festen :( )

Och jalovar att jag ska göra mitt allra bästa för att komma. Vill gärna se hur ni bor och festa lite :)

2008-06-14 @ 01:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0