Någon dog...

Egentligen hade jag tänkt åka hem från jobbet som vanlig när jag slutade 22.30. Men det blev ändrade planer.
Egentligen tänkte jag sitta hemma nu och kolla på "What happens in Vegas". Men det blev ändrade planer.
Ingen film. Istället sitter jag och bloggar och äter fisksoppa.

Tänk att ibland blir det bara inte som man tänkt sig.

I mitt fall var det inget allvarligare än att jag blev kvar på jobbet lite längre och får skjuta upp filmen till en annan dag. Och kanske hade jag inte heller ätit fisksoppa mitt i natten om den här dagen blivit som alla andra.

För någon annan blev det mycket värre.

Min kollega A och jag hade minst sagt en ovanlig kväll på jobbet.
Jag är bara så glad att du var där A! Tack! (Hoppas resten av natten blir lugnare och att du är ok!)
Man blir ju lite chockad...

Tänker på de drabbade. Alla tankar till er.

Även om man inte känner människan så blir man så berörd. Det är ju inte varje dag men ser någon dö.
Och tur är väl det.

Jag vill bara att Älskling ska komma hem nu! Dröjer några timmar ännu innan han kliver in genom dörren.
Saknar. Längtar. Behöver.

Kan inte sova. Ser läskiga bilder när jag blundar.


Kommentarer
Postat av: Aijs

Que pasa?? Vad har hänt??

2008-06-16 @ 21:34:37
URL: http://aijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0