Galen jobbkväll!

Efter att varit borta från jobbet 5 dagar i sträck och komma tillbaks igen till ett fullbokat hotell känner man sig ganska lost!
"Shit! Kan jag det här? Oj, hur var det här? Men hjälp, det här har jag aldrig gjort förut!"
Ungefär så känns det...men man kommer snabbt in i det igen, man har ju inget val.
Svettpärlorna har rullat och jag har slitit mitt hår ikväll, men nu känns det suuuupeeerbra! :) Gästerna har varit glada och trevliga (ja, faktiskt ALLA! Varenda liten kotte! Tro´t eller ej...) , jag blev polers med Cosmosguiden som var en trevlig snubbe, Micka var en ängel som vanligt och kämpade på med alla bokningar och sånt som dök upp OCH (inte att förglömma) stannade kvar en extra timme och sist men inte minst; solstrålen Anna kommer och byter av mig för nattpasset! Då kan man ju inte annat än le när man kliver ut genom portarna, hur galet det än varit tidigare på kvällen. Underbart! :) Tänk hur mycket man egentligen påverkas av andras attityder och intställning. Idag har jag bara haft glada folk omkring mig, då blir man likadan själv! Härligt! :) Tack för det ni alla!


I natt blir det sova ensam halva natten.
"Gullet" jobbar som stor och farlig väktare på bussar under festivalen (läs Peace&Love).
Sånt tycker jag är jobbigt, inte ens Tipi är ju hemma... Ingen älskling, ingen vakthund...

Imorn tänkte jag nog ta tag i "projekt trädgård" innan det är dags för ännu ett svettigt kvällspass ;)

Innan jag kryper till sängs blir det lite planering för mammas 50års kalajs...

Sov gott!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0