EM feber


Självklart dras man med in i fotbollsvärlden när det vankas stora mästerskap som EM! Och självklart smittas man om man som jag, bor tillsammans med en som ska kolla på ALLA matcher under EM. Då menar jag alla...
Tv´n går varm och det känns som Peter Jihde är en del av vår lilla familj :)
Men! I skrivandets stund sitter min lilla älskling nere i Innsbruck på nån uteservering med Sverigetröjan klistrad på kroppen och kollar in fotboll på nån storbild och laddar så smått inför morgondagens drabbning. Jag hoppas att grabbarna har det riktigt sköj där nere och att de ta mej f-n hejar ordentligt imorgon!!!

Älskling är inte hemma...men ändå har jag TV 4 på i bakgrunden och lyssnar spänt hur det ska gå i matchen mellan Holland och Frankrike.
Smittad?? Ja i allra högsta grad.

Gonatt Sverige fans, imorn smäller det! 
 

Kommentarer
Postat av: Lina,

Ahh tack så mycket:) Jag kommer nog med fler frågor och sånt sen om det är ok? Ska berätta för mina vänner lite först o se om dom har några funderingar:P Kraaom

2008-06-14 @ 10:52:58
URL: http://linagrybb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0