25+25= 50 års kalas

  • Trots att jag var riktigt anti innan och att jag var lite orolig att folk inte skulle ha kul blev det en superlyckad fest!!! :)
    Tack alla ni som kom och gjorde det så jäkla roligt!! :)


    Anna in the bite! ;)


    Gamlingarna?!


    Crrrrooo och lipglossMadde


    Mina darlings! Snacka om att anstränga sig för att komma på en schleeten 25 års fest. Åka från Ösund och Norrtälje... ni är så jäkla goa! Loooove you! :)


    En ganska skön syn! Mamma och brudarna rockar loss!


    Bara Gigi kan få oss dansa så här... :)


    Min bejb <3

    AIJS... STOR PUSS TILL DEJ VÄN! :)

Kommentarer
Postat av: Lina,

Så snällt:)

Vi reser med fritidsresor, och ska bo på hotell Salute. Vart bodde du?

Ja tips på allt som är värt att veta:), uteställen, resturang,strand osv:)kram

2008-06-12 @ 22:04:47
URL: http://linagrybb.blogg.se/
Postat av: Erika

Hej, kul med en riktig 25 års fest, min kom lite i skymundan eftersom min sambo fyllde 30 en vecka innan =(

Kul att se Malin och Linn igen (om än bara på kort), hoppas att dom har det bra. Kan du inte blogga om vad dom gör oxå ; )

2008-06-12 @ 23:41:20
URL: http://errans.blogg.se/
Postat av: Malin

Ohh det var så kul vännen!Klart vi kommer när det vankas fest!=) Måste ses oftare!!!! Snygg bild munnen full med mat!!Puss på dig

2008-06-16 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0