Snart e de... S e m e s t e r!

  • 3 dagars ledighet ( som jag hade i helgen ) resulterade i att underarbetet men slipning och spackling blev färdigt. Mmm, just det. Då kan ju vem som helst (även jag som i första försöket fick ig i matte B...) räkna ut hur "ledig" och härlig min helg var! Jag hostar fortfarande slipdamm...
    I helgen blir förhoppningsvis tapetseringen av.
                         Och efter det, då ni, kanske vi ska kunna ha nåt litet mysigt partaj här hemma hos mej??!!

    Jag börjar se slutet på den här galna jobbsommaren. TRE arbetsdagar kvar, sen väntar 2 veckors välförtjänt vila. Jiiiiiej! :) Då jäklar ska det bli sol och dopp i böljan blå, det kan jag lova! :) Det har varit några grymt intensiva veckor på Grand. Shit det har varit full fart konstant! Varje dag när jag gått på mitt pass har det legat en hööög med papper till mig som mina kära kollegor ( absolut inga hard feelings till er! ) inte lyckats klura ut hur man ska lösa.  Men vi har ju klarat det galant, eller hur vänner?? :) Sommaren på Grand (som inte är över ännu iofs) har även resulterat i ett antal tappade kilon. Inte konstigt med konstant stress och no time to eat.  

    Henrik kom upp med din briljanta idén att vi skulle fjällvandra på semestern... mmm joooråååssaatteee... :S Där rök några fler kilon...

    Här om dagen blev jag uppringd av en gammal kollega ( en av de BÄSTA!!! ) som erbjöd mig en grymt bra tjänst till hösten. Tackade jag ja? Nej. Tackade jag nej? Ja. Vem fan vill va receptionsansvarig...? Vem fan vill tjäna x antal gånger mer än vad man gör nu? Inte jag i alla fall.

    Vi säger väl så så länge. Pusselipuss

Kommentarer
Postat av: Mia

haha..känner mig liiite skyldig till dom där lapphögarna ;) men vad är det jag läser, ska du lämna oss? eller? förstod inte riktigt....

2008-07-23 @ 21:40:22
Postat av: Anna-Lena

kan tænka mig att de va thomas som ringde:S jobbigt att sæg nej? vi får komma upp och hælsa på . vi tænkte komma ganska många ggr i vinter=)

2008-07-24 @ 08:03:54
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0