Senaste tiden...dålig bloggare

Jag erkänner!
Jag har varit världens sämsta bloggare.

Jag tänker ogenerat skylla på jobb, 50års kalas, grillfester och den satans renoveringen av kök&hall! Allt är deras fel. Det är även deras fel att jag nu sitter här, sliten som satan, med en rödpava på min ena sida och en galet slipandes pojkvän på andra sidan. Redan efter ETT glas börjar det kännas i huvet...
Allt är inte som det brukar, med andra ord.
Madde är trött.
Och så är jag förbannat trött på den svenska sommaren. Sommaren har snart passerat utan att jag ens sett skymten av den! :( Är grymt sugen på att dra på en liten resa snart igen, till ett ställe där man garanterat kan få minst 8 timmar sol om dagen och underbart sköna ljumma sommarnätter....och galet mycket party!
Det är inget speciellt ställe mina tankar dras till... :) (Lina, ska du meeed???)

Mamma fyllde ju 50 och festen blev jättelyckad!

Spex framför kameran som vanligt :)

Har även hunnit med att ha en mysig liten picknick med Älskling och Tipi nere på de gröna ängarna.
Myspys :)
 


Nu är det hard work som gäller fram till och med nästa torsdag...
Krams

Kommentarer
Postat av: malin

låter som fullt upp gumman!men kul saker

2008-07-11 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0