Update!

Tro´t eller ej; det har blivit dags att uppdatera bloggen igen! :) Vet att ni längtat! *haha*
Ja, jag fick lov att ta ett litet "brejk" där ett tag, det hände mycket annat, men nu är jag alltså tillbaks...

Överlevde jul och nyår även denna gång till min stora förvåning. Ingen är gladare än jag nu när det är nästan 12 hela månader kvar till nästa gång! :) Inte för att jag ogillar det, men det blir bara så mycket stress och i min familj är vi experter på att köpa dyrare och dyrare presenter för varje år (även om jag försökte hålla nere det hela lite i år...).

Jag firade julen i Ljördalen, Norge med familjen. Mysigt! Saknade dock älsklingen som var med sin familj hemma i L.A...
Nyårsafton blev en lugn tillställning (iaf för min del...) hemma i Garsås med familjen och lite vänner. Gott Nytt År! :)

Bloggen bråkar... går inte att ladda upp bilder! :(
Återkommer.

Ha d gott hey!

Kommentarer
Postat av: Carro

Älsklingen din var hemma i L.A...flashigt värre :) Visste inte att han var amerikan ;) långsökt va?

2008-01-08 @ 20:36:08
Postat av: Marie

Hej sötaste syster!
Hoppas du mår fin fint nu! Jag saknar dig i alla fall. Jag ska försöka hitta en dag att komma och visita er om de är ok?
Hälsa Henki också!
Puss

2008-01-10 @ 10:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0