Oldies :)

Hittade några "gamla" bilder som jag bara MÅSTE få visa er!

  Det här är den klassiska "skrattbilden" från guideskolan på Mallorca. Killen som skulle fota oss började knäppa upp sina byxor för att vi skulle se lite glada ut, och ja; reaktionen ser ni ju! :)

 Mmm, ännu en klassiker. Malin, jag vet att du sett den förut, men den tål att tittas på ;) *moahaha*

  Ännu en tokbild från våra 2 underbara månader på Mallis... :)

  Fredagkväll i Alcudia; Cabaret och strawberry daiquiri´s :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahaha jag tror jag dör vad längesen jag kollade igenom de där korten men shit så kul vi hade!!! Ohhhh miss u honey mensnart ska vi ses!=)

2008-01-29 @ 08:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0