"Swooosh" så var 3 lediga dagar förbi...


Tre lediga dagar. 3 LEDIGA DAGAR!!! Jiiihooo! :)...och nu är de över...


Fredag:

Ingen bra start på helgen efter beskedet om Gammelfarmor. Som tur var sken solen och Tipi och jag gick på en härlig långpromenad innan Theres skulle komma till Falun och hälsa på.
Eftermiddag spenderades på stan med trevligt sällskap. Shoppade en söt blå klänning! :)
Hann med att ta en fika också.
Älsklingen jobbade sent och kvällen spenderades i soffan framför Let´s dance. *myyys*

Lördag:

Solsken idag också! Härligt! Vårkänslorna smyger sig på... ;)
Tipi och jag gick på en promenad och njöt av vädret. Annars laddade jag inför kvällen med att köra flera maskiner tvätt ( i nya maskinen!). Jag hatar att hänga tvätt, men det är ju så skönt när tvätthögen är borta! :)
Jag vet, inte det ultimata att ägna lördagen åt att tvätta, men det gäller att passa på när man hinner.
Sen började förberedelserna för kvällen... Det vankades ju förfest och utgång med jobbtjejerna! :) Som vanligt har jag problem med att hitta nåt snyggt att ha på mig, men som tur var hade jag lånat hem ett par snygga outfits från syster, så jag blev ganska nöjd ändå! (Tack sis!)
När jag anlände hem till Mia (lite senare än de andra eftersom jag inte ville lämna Tipi ensam så länge) var de i full gång med festandet. Jag försökte hinna ikapp så gott jag kunde! :) Spelade galet spel och drack lakritsshotar...satan vad gott det är, men ack så farligt...
Jenny och jag sprang i förväg till krogen.
Det var lååååång kö som vi slank förbi med hjälp av våra personalkort :) I like!
Sen blev det dans, dans, dans, drinkar som Erika bjöd på (tack, får bjuda igen nån gång!).
Klockan ett ringde jag efter Henrik, privatchauffören. Det var nog i rättan tid kände jag när jag kom hem... Haha! Men Henrik hade i alla fall roligt åt mig...tur att man kan göra någon glad! :) Eller hur!?

Söndag:

Vår...idag igeeeen!!! Me like a lot! :)
Lite seg ur sängen, men när jag såg solen blev det fart! Full fart upp till Lugnet där Skidspelen går av stapeln i helgen. Mycket folk, flaggor och hejarop. Skön stämning! Jag gillar ju faktiskt att vara ute i skogen, helst när det åker förbi en och annan skidåkare som man kan heja på. Jag gillar också att ha en ryggsäck full med fika och varm saft :) Tipi hade också en skön dag ute i naturen. Många andra spännande hundar att kika på!
Mitt i all uppståndelse under herrarnas stafett ringde mamma och meddelade att hon minsann sett oss på TV. Det var ju bara en liten bonus... :)

  • Imorgon är det jobb igen. Ser fram emot nästa helg som ska spenderas med 3 goa brudar! :)
    Puss puss
      

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack för senast gumman, längesen jag hade så kul! :P Puss!

2008-02-25 @ 18:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0