Nu är det klippt!

Ja, håret alltså! Var äntligen till frisören igår och klippte och slingade. Och ja, det blev lugg. Himla ovant men helt ok ändå. Jobbigt bara att gå direkt till jobbet eftersom man gärna vill va hemma och vänja sig lite först... :) Kanske lägger ut nån bild sen om jag känner mej snygg nån dag. *haha*

Snart är det helg igen. Jag jobbar...igen. Blir några helger i rad eftersom jag bytt med en kollega. Jag står ut, men så jäkla skojigt är det inte. Man kan ju hoppas att man kan få något tillbaks när man ställer upp och byter helger och pass... Det visar sig. Ska ju ha kalas på lördag också eftersom älsklingen fyller år, så någon vila kommer det definitivt inte bli! Släkt och vänner på besök hela helgen lång! :)

I söndags, hann jag träffa Anna en timme eller två innan det var dags för henne att åka hem till Sthlm igen. Riktigt najs eftersom vi ses så himla sällan nu för tiden. Men när vi väl ses så är allt som på den "gamla goa tiden". (Eller var det verkligen en gó tid???) Hur som helst  så var det riktigt trevligt att se dej gums! Roligt också att börja smida våra planer... :) Tror det blir kanon!

Har varit hemma hos familjen över natten och hälsat på. Tipi bor hos dem i veckan eftersom älsklingen är på kurs i huvudstan. Tack mamma, pappa och syster för att ni är så söta och hjälper mej! Men jag saknar henne som tusan... Tipi, KOM HEM SNART!!!

Nej, sötnosar. Nu ska jag återgå till mitt storbak som jag håller på med. Måste ju ha något att bjuda på på lördag.

Jag är fortfarande jäkligt partysugen. När ska det hinnas med?!

Just nu:
...är jag osugen på att jobba imorrn.
Puss puss.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0