Jag = bytt bil.com :)

Plötsligt när jag gick på stan idag med min söta mamma så ringde min mobil, det var min söta pappa. Han meddelade att jag bytt bil...
Eller han sa i alla fall att det kunde vara en god idé, och att han bytt in en bil som han tyckte kunde vara ok! :)
Lydig dotter som jag är; inte sen att tacka nej när ett sånt erbjudande dyker upp!
På söndag ska den hämtas... Jiiiihooo! :)

Dagen idag har varit härlig!
Mamma har varit på besök. Gick en liten shoppingrunda på stan till att börja med. Sen sushilunch. Sen långpromenad i solen och fika nere vid sjön...
I like!

Nu tänkte jag ta ett glas vin och en liten shot kanske och bara njuta av att det är fredag och Let´s Dance på tv. Här ska shejkas i soffan!!!

Olé! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0