Host och snor...

Pang sa det och så blev jag sjuk...på riktigt.
Söndagkvällen på jobbet var jobbig pga förkylningen...men med lite värktabletter går allt!
Men imorse när jag skulle kliva upp var det ännu värre så jag ringde jobbet och sa att jag tänkte stanna hemma. Sagt och gjort. TIllbaks till sängen.
Host och snor.
Egentligen är jag inte redo att gå till jobbet imorgon... men av någon konstig anledning får jag alltid dåligt samvete när jag är hemma och är sjuk, så jag lovade att komma.
Jag får alltid intrycket av att folk tror att man inte är sjuk på riktigt.
Jag hatar det!
Känns som man måste bevisa nåt hela tiden... Eller så ligger problemet helt och hållet hos mig själv!?!?

Jag hoppas innerligt att detta inte innebär att jag kommer ligga nerbäddad mina kommande 3 lediga dagar i helgen!!! För jag har sett fram emot dem länge länge!

Jag har laddat upp med citroner, vitlök, honung, halstabletter, apelsiner, c-vitamin och massor med annat nyttigt. Här ska göras huskurer!!!

Ingen puss idag, jag smittas... ;)

Kommentarer
Postat av: Theres

Bra där! Du kan ju inte ligga sjuk när jag äntligen kommer hem!! Hörs och ses snart! puss och kram

2008-02-18 @ 17:36:14
Postat av: Jenny

Lilla vännen då! förstår hur du menar...jag "vågar" inte heller sjukanmäla mig...just nu har jag ont i halsen, hoppas det stannar där...ses imorrn gumman, så får vi beklaga oss lite för varann :) KRAAAAM!

2008-02-18 @ 19:53:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0