Henrik 24 år!!!

I lördags fyllde Henrik 24!!! Grattis!
Jag skulle upp och jobba kl. 07.00, så han ville INTE att jag skulle sjunga för honom och ge honom frukost på sängen, så han slapp det...den här gången! ;)
Kanske är det min sångröst han inte gillar???

Jag slutade kl 15 sen var det raka spåret hem och in i duschen.
40 minuter senare stod de första släktingarna med blommor och paket utanför dörren.
(Då hade jag knappt hunnit platta håret...) Vi blev ungefär 15 personer i vår lilla lägenhet. :)
Vi bjöd på tacos till middag (enkelt och bra...och GOTT!!!)
Eftersom jag inte är världens bästa på att baka tårtor hade jag hyrt in Henriks mamma och min älsklingssyster för att sköta det. Tack! :)
Det blev en trevlig liten fest. När alla hade åkt hem, lagom till melodifestivalen, däckade jag i soffan. Disken lämnades till Henrik dagen efter... :)

Nu är vi lika gamla, Henrik och jag, i ungefär 2 månader. Sen drar jag ifrån igen... *skräckslagen*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0