Fredagsfeeling?!?!

Näe, inte så värst mycket fredagsfeeling idag... Sitter här med min kaffekopp och kikar lite halvt på "Efter 10" med Malou von Siewers. Ibland kan det vara ganska intressant, men inte idag.

Vaknade upp idag med halsont och förkylning. Jippi! Nu har jag varit frisk alldeles för länge (IRONI) så nu är det fan dags igen att man får lite influensa. Jag orkar inte... Imorgon fyller älskling år och då blir det kalas. Jag  jobbar först från 07.00-15.00 så jag kommer förmodligen vara ganska pigg ändå. Men en förkylning gör nog susen...

Henrik kommer hem idag!!! Jag längtar! Igår, på alla hjärtans dag, hade han gömt ett litet paket till mig i lägenheten. Sååå gulligt! Tur för honom att jag inte hade hittat det innan eftersom han måste ha gömt det senast i måndags innan han åkte till Stockholm. :)
Av mamma och pappa fick jag världens sötaste halsband! :)

Imorgon kommer Tipi hem. Längtar efter henne!

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

bokat grandfinal ännu??? henkes kompisarhar redan bokat 50st!! så jag hade rekommenderat att boka snart:S vill att ni ska komma!!!

har med vart sjuk. mindre skönt ska jag säga.
hatar feber. känner sig så ynklig. och de är så synd om en:S

2008-02-15 @ 21:57:41
URL: http://annnalenna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0