Tisdag...sen onsdag!!! :)

Hej alla tomtegubbar där ute! :)
Idag är det som bekant tisdag. Bara en dag kvar på jobbet nu sen är det soooo loooong och goood byyeee! :)
Jag kan knappt bärga mig till klockan slår 15.00 imorgon och jag får knata ut genom dörrarna och inte komma tillbaks förrän om dryga TVÅ veckor! Vad sägs om det va?? Ganska skönt...

Har dock inte börjat packa ännu men det är ett senare problem... Men jag förbereder lite annat som hör resan till!
 
Hörrni, TACK för era söta kommentarer som ni lämnar! Jag blir förstås jätteglad av era positiva ord!

Anna Lena; Vi kommer upp över nyår på ett eller annat sätt. Så då seeees vi! :) Jiiiej! Längtar! Har ni bestämt hur ni ska bo? Ska ni boka paket?

Marie; Jag strävar inte efter att bli "BlondinMadde". :)
Tack för kransen, den passar så bra på vår lilla dörr!

Hopp i säng! :)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

vi har bokat nu. 1599 eller va de kostaade før hela veckan, med liftkort, inträde, boende, supe... helt ok. men kommer nog upp lit etidigare än den 28 om henke får bestämma. ska prata om det när vi ses igen om 3 veckor:(

2008-12-03 @ 09:16:41
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0