Imorgon är det JULAFTON!

Vet ni vad? Imorgon är det äntligen dags för mig och min familj att fira JULAFTON! :) Några dagar försent, men vad sjutton, jul är väl när alla ens nära och kära är samlade..? Och imorgon kan vi vara samlade så då är det julafton! Julmat och julklappar i massor kommer det bli. Jiiihooo! :)
Finns dock en liiiiten person jag kommer sakna... :( *snyft*

Efter jul kommer nyår och det ska firas i Stöten är det meningen, även om vi inte har någonstans att bo... :(
Men det finns ju gott om snödrivor! :)
Jag längtar till Stöten och till alla gamla glada säsongare! :)

GOTT NYTT ÅR till er andra som jag inte kommer skåla med på tolvslaget!



Kommentarer
Postat av: Mia

GOD JUL!!!! :)

2008-12-27 @ 16:34:26
Postat av: sara

god jul hjärtat!!! vem är det du kommer sakna?? din gammel farmor eller var det mormor?? hälsa alla i stöten å familjen oxå..puss puss

2008-12-28 @ 12:50:12
Postat av: victor

Hej,skulle du vilja leva 1000 år? Min blogg handlar om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra det. Gamla människor är framtiden!

2008-12-28 @ 12:55:46
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Micka

Vem är den lilla personen du kommer att sakna??! Är de mig?? Är de?? Jo visst är de jag.. =) El??! =(

2008-12-28 @ 20:46:26
Postat av: Anna-Lena

ja de lovade du. har svagt minne om det med! ja ja ja! så kul de hade vart. bara säg datum så ska vi frösök komma då med=)

2009-01-06 @ 22:22:27
URL: http://annnalenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0