I´m back :)

Heej! Nu är det några dagar sedan jag hade tid att uppdatera bloggen. Men nu är jag här igen! ;)

I fredags blev jag beordrad att stanna hemma från jobbet då jag inte mådde helt ok. Det var nog välbehövligt tror jag. Kroppen säger ifrån på alla möjliga sätt just nu... Av egen erfarenhet vet jag att det är bäst att lyssna. Jag tror dock att jag har svårt att höra ibland...

På lördagen var det bäst att rycka upp sig igen. Min allra äldsta vän fyllde 25 och ordnade fest i bystugan hemma. Det blev en ganska lugn men väldigt trevlig tillställning. Tack för det! :)

Söndagen blev ändå tung på nåt sätt. Trött i mössan liksom...
Älskling och jag hann springa en vända på julskyltningen på stan. Mysigt! :)  Sen åkte vi hem och däckade i soffan med hemlagad pizza, lussebullar och glögg.
Jag vet inte vad som hände sen för plötsligt fick vi energi från någonstans och julpyntade ute på gården. :) Det blev superfint!

Just nu pågår en liten kamp mellan min hjärna och min kropp. Hjärnan säger att jag måste ta tag i att packa nu! Kroppen säger att jag ska sitta stilla och inte göra någonting! Hm! Får se vem som vinner slaget om Madeleine. :)

Här kommer några bilder från helgen;

          
     
Ha en fin dag alla!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gud va du är vacker gumman! Ha en underbar semester nu så hoppas jag att vi kan ses nånting runt jul :) Puss!

2008-12-01 @ 16:41:46
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com
Postat av: Theres

Systrarna Stöa på toaletten som vanligt?? :-)

2008-12-01 @ 23:23:52
Postat av: Anna-Lena

du är så himla vacker Madeleine! KVINNA HUR GØR DU! har säkert frågat förr. men hur ser det ut med støten? komemr grand opening och hela nyårsveckan som det ser ut nu: =)

2008-12-02 @ 10:12:31
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

du är så himla vacker Madeleine! KVINNA HUR GØR DU! har säkert frågat förr. men hur ser det ut med støten? komemr grand opening och hela nyårsveckan som det ser ut nu: =)

2008-12-02 @ 10:12:42
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Anna-Lena

du är så himla vacker Madeleine! KVINNA HUR GØR DU! har säkert frågat förr. men hur ser det ut med støten? komemr grand opening och hela nyårsveckan som det ser ut nu: =)

2008-12-02 @ 10:13:24
URL: http://annnalenna.blogg.se/
Postat av: Syster

haha vilka snyggingar!!!

Du..du måste ta och uppdatera bloggen varje dag och du tänker bli nästa blondinbella. Gärna flera ggr per dag! Blondin-madde. Det låter bra!



Skämt åsido. Jag ville bara säga tack igen för att du fixade en modell åt mig. Du är guld!

Hoppas ni f¨r det skönt i värmen.



Pussss



2008-12-02 @ 19:02:25
Postat av: Carro

Ja men vilken fin bild du har satt in på mig. Jag ser ju ut som en häst. Usch.

2008-12-05 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0