Girltalk

En fullspäckad dag, kan man säga, är snart till ända.
Vanligtvis när jag jobbat dagpass är jag trött och slut och vill bara åka hem och slappa.
Men idag åkte jag raka spåret och hämtade upp Micka. Brassade (i snöslasket) till affären och shoppade mat till kvällen.
Åkte hem och satt ner röven i soffan.
Theres kom förbi och hälsade på. Käkade tjejmiddag till dess att killarna kom och invaderade... ;) Dom inledde nån slags hysteridrickande och sen var det dags att skjutsa iväg grabsen på julbord.
Theres övergav Falun för nordligare breddgrader :) och Micka och jag tog vägen förbi Mia hem. Där var det tjejmys med alkoholinslag. :) Det var näääästan så jag trillade dit och blev festsugen! Men neeej..! Vi valde istället det alkoholfria alternativet och valde soffan hemma hos oss i mysbyxor och massor med gott till SodaStreamvattnet! :)
Riktigt najs att bara ligga och slappa och prata skit. Behövs ibland.

Nu önskar jag bara att jag snart får agera taxi så den här dagen är slut. Gick ju ändå upp före 6 imorse...
It´s been a loooong day!

God natt


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jättekul att ni kom förbi en sväng :) Nu ser jag fram emot att få hälsa på dig o se hur ni har det i "stugan"! Puss!

2008-12-21 @ 11:17:50
URL: http://www.thelittleblondie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0