Att packa en resväska del 1

Jag har äntligen satt igång! Halva väskan är full...
Provade kläder innan och allt var fult, så jag vet egentligen inte vad det är som ligger i väskan. :S
Imorn måste det bli en repa på stan och inhandla lite snygga "vanliga" kläder.
Jag kan ju inte bara ta med mig alla partyklänningar!
"La, la, la här kommer jag till beachen i den "lilla svarta", la, la, la... *tänk er*"

Äntligen ska jag slå mig ner i soffan och slappna av lite medan jag kollar på "Bonde söker"...
Snäll som jag är har jag även börjat packa min lilla slagskämpes väska med... Hoppas han tycker det är en trevlig överraskning när han kommer hem från jobbet! :)
Inte undra på att man får magsår när man tar tag i saker som man inte alls har att göra med egentligen. *pust*
Jag blir så trött på mig själv.

På jobbet idag blev jag superglad av att se Eriiiiika igen! Ser ju nästan aldrig henne nu för tiden! :(
Har saknat dig! (fast å andra sidan tycker jag du är lite äcklig med...) ;) *puss* Ses om nån vecka!

Imorn är det finputsning av packningen som gäller. Fick även ett sött litet sms för en stund sedan;
"Inbjudan: Du är härmed inbjuden på sushilunch på stan imorgon"... Från min älskling såklart! :) Älskar honom! 

Jag hör av mig innan jag drar. Kram



 

Kommentarer
Postat av: Mia

Varför kan inte min karl gilla sushi åxå?..mitt liv vore så mycket lättare då ;)

Hoppas du får en helt underbar semester. Njut lite åt mig är du snäll! ses runt jul! puss!

2008-12-04 @ 16:38:28
Postat av: Theres

Varför blev det inga mer delar i hur man ska packa en resväska? Tänkte jag skulle få höra lite mer taktiker från dig innan ni for men men... Jag sitter i ett regningt Borså och ska och träffa en dam idag som kanske vill hyra ut ett rum åt mig i de centralare delarna av Göteborg i vår när jag ska göra praktik där... Pratade med henne på telefon igår, verkar mystisk så har inga större förhoppningar! Nu babblar jag men det jag skulle säga var att jag hoppas ni har en skön och solig vecka där nede och att jag är mcyket avundsjuk! :-) Kram

2008-12-08 @ 11:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0